Het brein van een webwinkel ondernemer
Waardeer dit artikel

De webwinkelier en zijn brein

Deze afbeelding kwam ik tegen bij Shopify. Ze geven heel duidelijk weer waar je als webwinkelier allemaal aan moet denken.
Inside an Ecommerce Entrepreneur's Brain

Like this graphic? Get more ecommerce marketing advice from Shopify.

 

Volgens mij zijn ze nog wel een paar dingen vergeten ;-)
Kun jij deze noemen, laat ze hieronder in een reactie weten!

Patrick Heijmans on EmailPatrick Heijmans on Facebook
Patrick Heijmans
Senior Online Marketeer
Patrick Heijmans, werkzaam bij Bernheze Online Marketing, is een ervaren online marketeer die vanuit kennis en passie, met professionele en persoonlijke begeleiding klanten helpt om meer uit hun website te halen.
Patrick Heijmans heeft oa. de website webwinkelcommunity opgezet. Samen met het webwinkelcommunity forum, dit forum is exclusief voorbehouden voor serieuze webwinkel eigenaren en professionals in e-commerce. Dit om een ​​hoog niveau van discussie en deskundigheid te kunnen waarborgen.
1 Comment
  1. Astrid van Kollenburg 3 jaar ago

    Als webwinkelier moet je inderdaad van heel veel verschillende dingen kennis hebben. Met het gevolg dat het grootste deel van je tijd opgaat aan zaken waar je hart niet ligt. Of je gaat dingen uitbesteden, zodat je je weer kunt focussen op wat je echt leuk vindt om te doen. Sinds ik dat zelf doe heb ik meer rust en inspiratie. En eindelijk tijd om een paar leuke projecten op te pakken.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

Contact

Op dit moment zijn we even afwezig, laat een bericht achter en we nemen zsm contact met je op.

Sending

©2018 WebWinkelCommunity

Log in with your credentials

Forgot your details?